Related Posts with Thumbnails

6.6.10

Σούκη

Γεια σας ,είμαι η Σούκη και θα ήθελα να ζητήσω την βοηθειά σας γιατί κινδυνεύω ..! ΔΕΝ ΘΕΛΩ να ξαναγυρίσω στο σπίτι όπου με κράταγαν φυλακισμένη οι άνθρωποι που θέλουν να λέγονται οικογενειά μου – προσωπικά ΔΙΑΦΩΝΩ !!! Κανένας γονιός που αγαπάει το παιδί του δεν το κρατάει δεμένο στο μπαλκόνι ,δεν του φωνάζει όποτε τα κάνει πάνω του επειδή δεν βγαίνει βόλτα να κάνει την ανάγκη του ,δεν το εγκαταλείπει χωρίς τροφή και νερό επειδή κλαίει από την μοναξιά ,τον φόβο και την απελπισία …ΔΕΝ ΘΕΛΩ να με ξανα πάρουν αυτοί οι άνθρωποι γι’αυτό ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ρωτήστε τους φίλους σας αν υπάρχει μια γωνίτσα και για μένα στο σπίτι τους έστω και για λίγες μέρες ώστε να μην με βλέπουν οι αρχικοί μου γονείς και αρχίσουν να με ζητάνε πάλι επειδή επέστρεψαν από τις διακοπές τους – γιατί μόνο τότε με θέλουν πίσω αλλιώς αδιαφορούν για το που βρίσκομαι …

Είμαι μόλις 5 μηνών κάπου στα 6 κιλά και μέχρι να με πάρουν από το μαρτυριό μου δεν ήξερα πώς είναι να σε αγαπάνε ,να παίζω σα κουτάβι ,να κάνω φίλους ,να μαθαίνω κόλπα και το βασικότερο να με νοιάζονται ! Δυστυχώς δεν μένω σε κανένα σπίτι ποτέ για πολύ καιρό – δεν με πειράζει όμως γιατί είμαι αρκετά κοινωνική και μου αρέσει να γνωρίζω καινούριους ανθρώπους που δεν θα μου φερθούν άσχημα .Ονερεύομαι όμως να βρω κι εγω την δική μου οικογένεια η οποία θα με λατρέψει και θα μου χαρίσει μια υπέροχη ζωή σαν αυτή που ακούω τα φιλαράκια μου στο πάρκο να λένε ότι έχουν …

Τα πηγαίνω καλά με όλα τα παιδιά είτε είναι δίποδα είτε τετράποδα , πηγαίνω και σχολείο – παίρνω άριστα σε όλα !Η δασκάλα μου λέει πως θα συνεχίσει την εκπαιδευσή μου ακόμη κι όταν βρω μόνιμο σπίτι ως δώρο στην νέα μου οικογένεια για να τους ευχαριστήσουμε που θα με κάνουν κομμάτι της ζωής τους ;)
Δεν θα γίνω μεγάλη ίσα ίσα 12 κιλά και πολλά λέω ,επίσης οι άνθρωποι που αποφάσησαν να μου δώσουν μια ευκαιρία να ζήσω θα βοηθάνε όσο περισσότερο μπορούν και θα είναι πάντα εκεί για μένα και την νέα μου οικόγενεια .. 

… Περιμένω με ανυπομονησία τα τηλεφωνά σας και υπόσχομαι να είμαι το καλύτερο κορίτσι του κόσμου για όσους με φιλοξενήσουν ή με υιοθετήσουν 
τηλ. επικοινωνίας 6948467373 
Με απεριόριτη κουταβίσια αγάπη ,Σούκη



No comments: