Related Posts with Thumbnails

14.5.10

ΠΑΥΛΟΣ

Γεια σας… είμαι ο Παύλος- Παυλίτος- Παυλάκης! Ένα αγοράκι 3 μηνών, που έφτασα μέχρι αυτήν την ηλικία με μεγάλο κόπο και τύχη. Ο «κύριος» που είχε τη μαμά μου. μόλις γεννήθηκα εγώ και τα αδέλφια μου και μπορούσαμε λίγο να σταθούμε στα πόδια μας, μας πέταξε σε ένα χωράφι, μακριά από τον κόσμο. Εκεί καταφέραμε να ζήσουμε μόνο εγώ και η αδελφή μου. Τα υπόλοιπα αδέλφια μου τα έφαγαν οι αλεπούδες και τα κοράκια. Εγώ ήμουν ο πιο μικρός αλλά απ’ ότι φαίνεται και ο πιο τυχερός, γιατί επέζησα. Μάλλον επειδή ήμουν μόνο κόκαλα δεν ήμουν καλός για γεύμα. Μας βρήκαν τυχαία η Δήμητρα και ένας φίλος της σε άθλια κατάσταση, και μας πήραν μαζί τους. Μετά από αρκετό καιρό φιλοξενίας από τη Δήμητρα νομίζω ότι ήρθε ο καιρός να βρω και εγώ το νέο και μόνιμο μου σπίτι. Αν και έχω περάσει πολλά δεν είμαι καθόλου φοβικός και τα πάω καλά με όλους και με όλα. Παιδιά , σκυλιά, γάτες είναι για εμένα όλοι φίλοι! Είμαι ένα πολύ χαρούμενο και κοινωνικό κουτάβι, που μαθαίνει πολύ εύκολα! Κάνω πιπί μου έξω και εκτός αυτού έχω μάθει να κάθομαι όταν μου το ζητούν και να δίνω και το χεράκι μου! Η Δήμητρα είναι θετική εκπαιδεύτρια σκύλων και λέει ότι, σε όποιον με υιοθετήσει, θα κάνει και το πρώτο μάθημα της εκπαίδευσης δωρεάν, για να ξεκινήσουμε όμορφα την συμβίωση με τη νέα μου οικογένεια. Δεν με δίνει λέει όπου και όπου… θα βρούμε τους καλύτερους που θα με αγαπούν και θα με προσέχουν για μια ζωή! Εγώ ξέρω ότι με την κουνιστή μου ουρίτσα τους κερδίζω όλους, και όποια μαμά και μπαμπάς με πάρει δεν θα με αλλάζει με τίποτα! Είμαι εμβολιασμένος και θα γίνω μεσαίου μεγέθους απ' ότι περιμένουμε! Παρακαλώ πολύ όποιος θέλει ένα τυχερό, εντυπωσιακό, γλυκό και έξυπνο και υγιές κουτάβι να πάρει τη Δήμητρα στο 6936763109. Άντε περιμένωωωωω!!!!

No comments: