Related Posts with Thumbnails

28.5.10

Ελλη

Γειά σας :)

Με λένε Έλλη ,πρίν ένα μήνα περίπου χάθηκα μέσα στο δάσος .. ήταν νύχτα και έβρεχε .Δυστυχώς δεν είχα δίπλα μου την μαμά μου ούτε κάποιο απο τα αδελφάκια μου να με βοηθήσουν να βρω το δρόμο πίσω στο "σπίτι" μας .Προσπάθησα να βρω ένα μέρος να κρυφτώ απο την βροχή αλλά δεν υπήρχε τίποτα άλλο εκτός απο τεράστια δέντρα που κουνούσαν τα κλαδιά τους και έκαναν έναν περίεργο θόρυβο - κάπως τρομαχτικό .Υπήρχαν και κάτι φτερωτά πλάσματα πάνω στα κλαδιά που έμοιαζαν πολύ μεγάλα και απειλητικά .Μπορεί να είμαι γάτα αλλά κι εγω σα μωράκι φοβάμαι ,έχω ανάγκη απο ασφάλεια ,ζεστασιά και αγάπη .. ίσως σας φαίνομαι υπερβολική αλλά πραγματικά εκείνη η νύχτα ήταν η χειρότερη της ζωής μου - δυστυχώς δεν ήταν η μόνη ..

Η επόμενη μέρα με βρήκε μούσκεμα να προσπαθώ να στεγνώσω στον θαμπό ήλιο ,άρχισα να ψάχνω για τροφή επειδή το στομάχι μου φώναζε ότι πεινάει ..δεν βρήκα τίποτα .. άλλη μια μέρα ήρθε στο τέλος της ,άλλη μια νύχτα μόνη μέσα σε ένα άγνωστο και απειλητικό περιβάλλον ..

Δεν θυμάμαι πόσες νύχτες ακόμη πέρασαν μέχρι να με βρει ένα πρωινό η τωρινή μου μανούλα ,η οποία βρέθηκε κατα λάθος στο σημείο που ήμουν ,με πρόσεξε ακόμη κι ας ήμουν μούσκεμα ένα με το χώμα αφου είμαι μια καφετιά γατούλα ..

Απο τότε έχει περάσει ένας μήνας περίπου ,έχω δυναμώσει ,έχω κάνει πολλούς φίλους και είμαι έτοιμη να βρω το δικό μου σπιτάκι γιατί η τωρινή μου μαμα έχει πολλά ζωάκια και δεν μπορεί να μου προσφέρει όση αγάπη θα ήθελε ..

Όποιος θα ήθελε να με υιοθετήσει τον παρακαλώ πολύ να μην διστάσει να επικοινωνίσει μαζί μας και να με γνωρίσει απο κοντά ..

Με απεριόριστει γατήσια αγάπη ,Έλλη :)

Υ.Γ ξέχασα να σας πω ότι μ'αρέσει πολύ το παιχνίδι ,να κάνω παρέα με γάτες και φυσικά λατρεύω τις αγκαλιές , γουργουρίζω σα μηχανή ,κοιμάμαι αγκαλιά με τους φίλους μου και τρώω πολύ ώστε να γίνω μεγάλη και δυνατή ..





τηλέφωνο επικοινωνίας : 694 5958 452

No comments: