Related Posts with Thumbnails

9.5.10

Αngie


ειμαι μονο 7 μηνων αλλα ειμαι ηδη μια κουκλα....ελατε να με δειτε και θα ξετρελαθητε μαζι μου...ειμαι ησυχη και περιμενω τον μπαμπα μου η την μαμα μου για να ερθει να με παρει απο εδω...προλαβενεις και εσυ....σε περιμενω.....παρε τηλεφωνο μια απο τις << εικονικες μαμαδες μου...την μαρια 6932502756 και αυτη θα σου πει τα παντα...>
Η Αngie είναι ένα γλυκύτατο κοριτσάκι, 7 μηνών περίπου που πετάχτηκε έξω από το καταφύγιο στο Κορωπί. Έχει κάτι από beagle και όταν την βρήκαμε ήταν σχεδόν σκελετωμένη. Αρχικά είναι επιφυλακτική και φοβισμένη, μάλλον λόγω κακομεταχείρισης, αλλά μετά από λίγα χάδια και α...γκαλιές σε κοιτάει όλο αγάπη και λαχτάρα στα μάτια. Αυτή τη στιγμή φιλοξενείται στο καταφύγιο, αλλά τα άλλα σκυλιά της αγριεύουν και δεν την αφήνουν να φάει, με αποτέλεσμα να ταϊζεται ξεχωριστά. Είναι θέμα χρόνου να της επιτεθούν και δεν είναι σε θέση να υπερασπιστεί τον εαυτό της...Θα δοθεί στειρωμένη. Ποιός θα δώσει μια δεύτερη ευκαιρία σε αυτόν τον άγγελο? 6932502756 Mαρια

No comments: