Related Posts with Thumbnails

26.6.10

η κουκλιτσα

Σας παρακαλώ αν μπορείτε δημοσιεύστε και διαδώστε οτι η μικρή φίλη μας ψάχνει απελπισμένα (πραγματικά)ένα αφεντικό,ζητά με όλη της την συμπεριφορά να βρεί κάποιον να υπηρετεί και να την πάρει κοντά του,φαίνεται πολύ προστατευτική με όποιον την αναλαμβάνει και πολύ έξυπνη.είναι 15 μηνών έχει κάνει νια γένα είναι στειρωμένη και υγιέστατη και προσπαθεί με κάθε τρόπο να δείξει οτι αξίζει να την πάρει κάποιος κοντά του.εγώ προσωπικά δεν έχω ξαναδεί σκυλί να κάνει τέτοια πράγματα για να ικανοποιήσει τα προσωρινά αφεντικά της.
μένει στο δρόμο στη σταλίδα και τρυπώνει με κάθε τρόπο σπίτι μου αλλά μόλις την βγάζω έξω πάλι δεν φεύγει.περιμένει με ατέλειωτη υπομονή.στείλτε το κείμενό μου μαζί με τις φωτό γιατί αυτή η σκυλίτσα αξίζει να βρεί ένα σπίτι γιατί έχει πολλά να προσφέρει.από παρέα και αγάπη μέχρι φύλακας και προστάτης(ναι!ναι! κι ας μην της φαίνεται).
Θα την κρατούσα εγώ αλλά σε 2 μήνες μετακομίζω ηράκλειο και δεν θα έχω πια χώρο ούτε για μένα
Ευχαριστώ και ελπίζω...κάποιος να είναι αρκετά έξυπνος για να την έρθει να την γνωρίσει και να την πάρει μαζί του. 

Mε εκτίμηση,
Α.Μαρια: 6977502496

No comments: