Related Posts with Thumbnails

18.7.10

ΕΠΕΙΓΟΝ

Το μικρακι της φωτογραφιας γυρναει αδεσποτο στους δρομους του καρεα ψαχνοντας με την γλωσσα εξω για νερο και φαι...ειναι μικρο σε ηλικια και πολυ ταλαιπωρημενο οπως μου περιεγραψε η κοπελα που το βρηκε.ΤΟ ΚΟΡΙΤΣΑΚΙ ΕΙΝΑΙ 16 ΕΤΩΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΟ ΚΡΑΤΗΣΕΙ ΣΠΙΤΙ ΤΗς ΚΑΙ ΕΓΩ ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΒΓΑΛΩ ΤΗΝ ΟΥΡΑ ΜΟΥ ΑΠΕΞΩ αλλα ο μονος χωρος που εχω ελευθερο απο ζωα αυτη τη στιγμη ειναι η λεκανη της τουαλετας...ειλικρινα δεν μπορω να το φιλοξενησω και ειναι μικροσωμο και πιστευω πως θα βρεθει σπιτακι γρηγορα.αναλαμβανω ολα τα εξοδα του εμβολια εξετασεις τροφη θελω απλα τον χωρο για ενα δυο μηνες μεχρι να υιοθετηθει αλλιως θα το παρω εγω τοτε και θα ψαχνω...υπαρχει κανεις να το παρουμε απο τον δρομο εστω και για μια εβδομαδα και βλεπουμε...χιλια ευχαριστω
 χριστινα 6931964493

No comments: