Related Posts with Thumbnails

23.8.10

Ντιάνα η κουταβίνα-ζητά οικογένεια


Η μαμά μου λέει ότι είμαι απίστευτα καλό σκυλάκι... Με λέει και προφιτερόλ, γιατί είμαι γλυκιά και απαλούλα... και πιγκουίνα, γιατί έχω μια λευκή λουρίδα μπροστά μου... Αλλά το όνομά μου είναι Ντιάνα. Είμαι ήσυχη και υπάκουη... Μου λένε ότι πρέπει να βρω σπιτάκι γιατί εδώ είμαστε πολλά σκυλάκια και δε χωράμε... δυστυχώς. Αλλά θα με δώσουν μόνο αν με αγαπήσετε τρελάααα .... Λοιπόν; Τι λέτε; Αν θέλετε να γίνω μέλος της οικογένειάς σας, πάρτε την προσωρινή μου μαμά στο 693-86.14.667. ==== Η κυρία που με ήθελε θα πάρει τελικά άλλο σκυλάκι. Κρίμα στη χαρά μου... Ελπίζω να είναι ευτυχισμένο... και ψάχνω πάλι οικογένεια. Πάρτε την προσωρινή μου μαμά στο 693-86.14.667. Είναι στην ΑΘήνα, και λέει ότι είμαι μια γλυκιά χνουδωτή πιγκουίνα... γιατί έχω λίγο άσπρο μπροστά..... Ενημέρωση: 7/6/2010 Είμαι πολύ πολύ χαρούμενη, πήρε μία καλή κυρία που θέλει να με κάνει μέλος της οικογένειάς της!!!! Θα έχω καθαρό αέρα, σπιτάκι, οικογένεια και φίλους... ωωωω, δακρύζουν πάλι τα ματάκια μου... Μαμά Ρένα... σε ευχαριστώωωω!!!!! ==== Γεια σας, είμαι η Ντιάνα, μεγάλωσα σε ένα οικόπεδο στο Κιάτο. Ένα στάχυ είχε μπει στο μάτι μου κι είχα κοπεί και κάτω απ' το μουσούδι. Τώρα παίρνω λίγη αντιβίωση και είμαι έτοιμη να βρω τη δική μου λατρευτή οικογένεια. Α, σε αυτές τις πρώτες μου φωτογραφίες είμαι λίγο αχτένιστη, γιατί δεν έχω κάνει ακόμα μπανάκι... Μένω προσωρινά στην ΑΘήνα αλλά, αν με αγαπάτε, θα έρθω να σας βρω και να σας κάνω χαρούλες.
  Πάρτε τηλέφωνο την προσωρινή μου μαμά, στο 6938 614 667

No comments: