Related Posts with Thumbnails

19.10.10

Ιντεφιξ

Mε βρηκαν στην κεντρικη πλατεια της κερατεας να γυριζω ζαλισμενος και εξαντλημενος μεσα στην ζεστη ψαχνωντας για λιγη τροφη και νεροοο!! πολυς κοσμος γυρω μου μα ολοι πεινουσαν και ετρωγαν ολο το φαι τους, δεν περισσευε μια μπουκιτσα και για μενα,, διψουσαν πολυ και επιναν ολο το νερο τους!!! με κοιτουσαν αδιαφορα, με προσπερνουσαν, μου εκαναν΄ξουτ΄!! μια κυρια μονο σταματησε και με χαιδεψε...μου δωσε φαγητο και νερο και γω της χαμογελασαααα! 
:-))) με πηγε σπιτι της με τα άλλα σκυλακια της, κοιμηθηκαααααααααααα ωρες!!! μου βγαλε τα τσιμπουρια και τους ψυλλους και μου ειπε οτι θα ψαξει για μενα το καλυτερο σπιτι!!! με θελει κανεις???? ειμαι μικρουλης γκριφονης και σας υποσχομαι μονο αγκαλιες και χαδια!!! σας ορκιζομαι οτι θα μαι Ο ΠΙΟ ΠΙΣΤΟΣ ΣΑΣ ΦΙΛΟΣ!!" 
τηλ. επικοινωνιας 6936862466 μαριαννα

No comments: