Related Posts with Thumbnails

10.1.11

ΓΛΥΚΟΣ ΤΡΙΠΟΔΑΚΟΣ ΜΑΧΗΤΗΣ

Με βρηκανε πανω στο δρομο χτυπημενο απο αμαξια και με εξαρθρωμενη ωμοπλατη. Ο γιατρος ειπε πως δεν αισθανομαι το ποδαρακι μου και μαλλον θα μεινω τριποδακι...Ακομα δεν εχω μαθει να περπαταω καλα στα τρια μου ποδαρακια γιατι ειμαι κλεισμενος σε μια κουτιτσα μεχρι δειξει αν θα θεραπευτει το ποδι μου.Σας παρακαλω,δωστε μου μια ευκαιρια. Λενε πως εχω πολυ καλο χαρακτηρα και πως ειμαι ζωηρος οπως ολα τα γατακια! Ενα ποδαρακι μου λειπει μονο! :-(

Δωστε μια ευκαιρια ζωης σε αυτο το πλασμα. Ειναι κριμα να της γινει ευθανασια επειδη κανεις δε μπορει να συμβιβαστει με ενα γατακι με τρια ποδαρακια!
Τα αναπηρα γατακια δινουν ρεσιταλ θελησης για ζωη και τις περισσοτερες φορες εχουν την ιδια δραστηριοτητα και ποιοτητα ζωης οπως και τα υπολοιπα γατακια.

Δινεται με συμβολαιο υιοθεσιας και προυποθεση να ζει αυστηρα μεσα σε σπιτι και να στειρωθει 6 μηνων.
Ειναι αγορακι και περιπου 2 μηνων.

Τηλ 6934996903

No comments: