Related Posts with Thumbnails

27.4.10

Μωρο τρελο ψαχνει απεγνωσμενα μονιμο σπιτι!!!


"Με παρατησαν πριν 1 εβδομαδα εξω απο το εργοστασιο αυτο απο οπου δεν εχω κουνησει ρουπι αναμενοντας τους να επιστρεψουν να με παρουν..Ακομη κανεις τους δεν εχει φανει αλλα εγω περιμενω καρτερικα...
Ειμαι νεαρη θυληκια κουκλιτσα κοντοτριχη με λαμπερο τριχωμα, μαλλον κυνηγοσκυλο που οταν μου λενε "κατσε" , καθομαι κ που ακομη δεν εχω καταλαβει τι ακριβως μου εχει συμβει..
Με αγαπουν οι 2 κυριοι της εταιρειας security που δουλευουν εδω αλλα με διωχνουν οι υπευθυνοι του εργοστασιου..Δε μπορω να κρυψω πως καποιοι με εχουν δειρει κ γιαυτο αποζητω ακομη περισσοτερη αγαπη απο οση αλλοι αδεσποτοι φιλοι μου ζητουν...Σας θερμοπαρακαλω,ας με λυπηθει κ αγαπησει καποιος απο τους  φιλους που θα δουν το blog αυτο...γιατι φοβαμαι πως ενα αμαξι ισως με χτυπησει λειαν συντομως ή πως θα μεινω για παντα η ανεπιθυμητη παρατημενη του παραδρομου...."

Αν θελετε να δωσετε την ευκαιρια στη μπουμπου να σας δειξει ποσο καλη σκυλισια συγκατοικος ειναι κ ειστε υπευθυνοι ζωοφιλοι,στειλτε μου προσ.μνμ ή email στο elisabetdimitra@hotmail.com 
Τοποθεσία: Βαρυμπομπη(παραδρομος)

No comments: