Related Posts with Thumbnails

18.5.10

Πριγκηπεσσα


"Κάθομαι πάντα έτσι υπερήφανη γι'αυτό και τα κορίτσια με φωνάζουν Πριγκιπέσσα. Θα ήθελα πολύ να ξανασηκωθώ στα πόδια μου. Θα περιμένω με αγωνία μια πρόταση για υιοθεσία ή έστω καροτσάκι για να τρέξω και εγώ για λίγο πάλι"

Πριν από δύο χρόνια ήμουν ένα χαρούμενο σκυλάκι,ζούσα ελεύθερη και μόνη με άλλους φίλους.Όμως κάποια ημέρα από απροσεξία κάποιου οδηγού βρέθηκα σοβαρά χτυπημένη και εγκαταλελημένη στην άκρη ενός δρόμου.Πονούσα πολύ και φώναζα βοήθεια απεγνωσμένα για τρεις ολόκληρες μέρες περίμενα να με λυπηθεί κάποιος μέχρι τη στιγμή που με βρήκαν τα κορίτσια του καταφυγίου.Είχα ένα χάδι πλέον,έστω και στην καταστασή μου.Η όρεξη μου για ζωή ήταν μεγάλη,το πρόβλημα μου όμως ακόμα μεγαλύτερο.Τα πίσω ποδαράκια μυ ήταν σοβαρά χτυπημένα που αν δεν μου τα ακρωτηρίαζαν θα μου στοίχιζαν τη ζωή.Τώρα πλέον ζώ στο καταφύγιο με την ελπίδα ότι κάπου εκεί έξω υπάρχει και μια οικογένεια για μένα. Κάθομαι πάντα έτσι περηφανη γι αυτό και τα κορίτσια με φωναζουν Πριγκηπέσσα.Θα ήθελα πολύ να ξανασηκωθώ στα πόδια μου.Θα περιμένω με αγωνία μια πρόταση για υιοθεσία ή έστω καροτσάκι με ροδάκια για να τρέξω και έγω για λίγο πάλι...

6972749658 
6936793145 
6974372172

No comments: