Related Posts with Thumbnails

1.11.10

ο κουκλος απο το Ηρακλειο Κρητης βρηκε σπιτι!

αυτό το γατάκι το βρήκα εχθές σε αυτή την κατάσταση και χειρότερα. το κλωτσούσαν κάτι "παιδάκια" αυτό έκλαιγε και τα "παιδάκια" λέγανε σκάσε ρε και το κλωτσούσαν πιο δυνατά... όπως θα δείτε πιο κάτω το καθάρισα, το τάισα αλλά δεν μπορώ να το κρατήσω άλλο γιατί έχω ήδη ένα σκυλάκι, χρειάζομαι άμεσα να βρεθεί κάποιος να το φιλοξενήσει μιας και επειδή το λυπάμαι να το έχω στο μπαλκόνι, έχει κάνει κατάληψη στο μπάνιο μου, είναι το πιο ήσυχο γατάκι που έχω ποτέ μου συναντήσει, όπου το βάλεις κάθεται και δεν κλαίει καθόλου, βέβαια μη νομίζετε ότι δεν είναι παιχνιδιάρικο!! Ελπίζω να βρεθεί κάποιος έστω να το φιλοξενήσει μέχρι με τη βοήθεια και της φιλοζωικής να βρει ένα σπιτάκι. Δεν νομίζετε ότι του αξίζει;; 
επικοινωνήστε μαζί μου στο 6975856936, 
το γατάκι είναι στο Ηράκλειο Κρήτης

No comments: