Related Posts with Thumbnails

9.11.10

Τραυματισμενο γατακι στην Πατρα

Καλησπέρα, ζώ στην Πάτρα και σήμερα τα ξημερώματα βρήκαμε στο κέντρο της πόλης μικρό γατάκι σε πολύ άσχημη κατάσταση. Το γατάκι δεν μπορούσε να πατήσει τα 2 πίσω πόδια του. Μετά απο εξετάσεις στο γιατρό, ακτινογραφίες κλπ κλπ βρέθηκε οτι έχει κάταγμα στην λεκάνη, και κάταγμα στο πίσω αριστερό του ποδαράκι.. απο τον τρόπο που έχει γίνει φαίνεται οτι το προκάλεσε κλωτσιά κάποιου καθυστερημένου στο μυαλό... το γατάκι έχει τα΄λαιπωρηθεί πάρα μα πάρα πολύ.

Το γατάκι σύμφωνα με όσους το είδαν΄ήταν στο σημείο απο το σάββαττο σε αυτή την κατάσταση και είχε μείνει κρυμμένο σε μία εσοχή ενός εγκαταλελειμέμου περιπτέρου χωρίς τροφή και νερό...

Ο γιατρός είπε οτι με την κατάλληλη αγωγή το γατάκι θα επανέλθει σε περίπου 1 μιση μήνα σε νορμάλ κατάσταση... η ηλικία του είναι περίπου 2 μηνών και έίναι πανέμορφο, μάυρο άσπρο...

Το πρόβλημα είναι οτι έχω ήδη πάρα πολλά στο σπίτι μου (13) και δεν μπορώ να κρατήσω και άλλο αλλά και λόγω του ότι λείπω για διαστήματα λόγω δουλειάς δεν μπορώ να του προσφέρω την αναγκάια φροντίδα για να γίνει καλά... Ο γιατρός μπορεί να το κρατήσει για νοσηλεία μέχρι την παρασκευή...

Σας παρακαλώ πολύ όποιος μπορεί να βοηθήσει να του βρούμε ένα σπίτι μέχρι την παρασκευή... να επικοινωνήσει μαζι μου, και αν γίνεται να είμαστε σίγουροι για όποιον το πάρει γιατί έχει ήδη τραβήξει πολλά.

Σας παρακαλώ για βοήθεια προωθήστε αυτο το κείμενο ή ρωτήστε όπου μπορείται γιατι καταλαβαίνεται οτι είναι ανάγκη...

Τα στοιχεία μου είναι Χρήστος 6945803535, σε περίπτωση που δεν απαντήσω στείλτε μου ένα sms και θα καλέσω πίσω αμέσως μόλις μπορέσω,.

No comments: